درخشش دانشجویان دانشگاه در نخستین مرحله از چهاردهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور

دوشنبه ١٧ بهمن ١٤٠١ ساعت ١١:١ ق.ظ   ( بازدید : 496 نفر )


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: دانشجویان دانشگاه در نخستین مرحله از چهاردهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور به نتایج درخشانی دست یافتند.

دکتر بیباک با اشاره به حضور ۴ نفر از اعضای تیم المپیاد دانشگاه که موفق به حضور در حیطه های مختلف مرحله دوم المپیاد شده اند، گفت: این دانشجویان در بخش های مطالعات میان رشته ای، تفکر علمی در علوم پایه و کار آفرینی موفق به حضور در مرحله ی دوم این المپیاد شده اند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان سارا خسرو پناه، نگین آرمیده، آیناز غفوریان و شایان زنجانیان افرادی بودند که به این موفقیت دست یافتند.

دکتر بیباک ضمن تبریک به دانشجویان راه یافته به مرحله ی دوم، از تمامی اساتید راهنما و دبیران حیطه ها، مدیر  و کارشناسان مرکز مطالعات که در آموزش دانشجویان و فراهم کردن بستر مناسب برای کسب این موفقیت همکاری مؤثری داشته اند قدردانی کرد.

دکتر بیباک اظهار امیدواری کرد که با حمایت ویژه از دانشجویان المپیادی، برنامه ریزی مناسبی جهت کسب افتخارات بیشتر در این حوزه و ارتقای عملکرد دانشگاه در زمینه المپیاد انجام شود.

لازم به ذکر است المپیاد دانشجویان علوم پزشکی هر سال در حیطه های مختلف در میان تمامی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می شود و معتبرترین رویداد علمی دانشجویی در حوزه علوم پزشکی است.


منبع : صفحه اصلی فارسی سال 1397 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...